Teszteld le, hogy milyen az, amikor személyre szabott kommunikációt kapsz (vagy adsz az ügyfelednek)
Ennek az oldalnak a célja semmi más, csak az, hogy le tudd tesztelni milyen az, ha személyre szabott kommunikáció van az ügyfeleid irányába.
Abban szerintem egyet érthetünk, hogy ha minden célközönségednek ugyanazt a tartalmat kínálod, akkor jóval kisebb az esélye annak, hogy betalál, mintha célzott tartalommal/ajánlattal kínálod meg.
Javaslom, hogy teszteld le ezt a kis űrlapot úgy, hogy akár több névvel, több válasz megadásával és több e-mail címmel regisztrálsz be.
Ha gmail-es email címet használsz, akkor a legkönnyebben ezt a tesztet úgy csinálhatod meg, hogy az e-mail címed után írsz egy pluszjelet és egy szót.
Így ugyanúgy a fő e-mail címedre érkezik meg a levél, de a címzett mégis az az egyedi cím lesz, amit megadsz.
Példa:
keresztnev13@gmail.com helyett:
keresztnev13+teszt1@gmail.com, keresztnev13+teszt2@gmail.com, stb.