Teszteld le, hogy milyen az, amikor személyre szabott kommunikációt kapsz (vagy adsz az ügyfelednek)

Ennek az oldalnak a célja semmi más, csak az, hogy le tudd tesztelni milyen az, ha személyre szabott kommunikáció van az ügyfeleid irányába. 

Abban szerintem egyet érthetünk, hogy ha minden célközönségednek ugyanazt a tartalmat kínálod, akkor jóval kisebb az esélye annak, hogy betalál, mintha célzott tartalommal/ajánlattal kínálod meg.

Javaslom, hogy teszteld le ezt a kis űrlapot úgy, hogy akár több névvel, több válasz megadásával és több e-mail címmel regisztrálsz be.


Megjegyzés: mivel ez egy teszt rendszer, sem a dizájnra, sem pedig a nagyon szofisztikált tartalomra nem fektettünk energiát, egyetlen célja csupán az, hogy bemutassa, hogy milyen lehetőség van pl. akkor, ha egy ügyfeled jelentkezik nálad.

Ha gmail-es email címet használsz, akkor a legkönnyebben ezt a tesztet úgy csinálhatod meg, hogy az e-mail címed után írsz egy pluszjelet és egy szót.

Így ugyanúgy a fő e-mail címedre érkezik meg a levél, de a címzett mégis az az egyedi cím lesz, amit megadsz.

Példa:

keresztnev13@gmail.com helyett:

keresztnev13+teszt1@gmail.com, keresztnev13+teszt2@gmail.com, stb.