Referenciáink, automata rendszereink

Referenciáink nagy részét olyan cégeknek készítettük el, akikkel az együttműködésünk során megállapodott titoktartási kötelezettségünknek eleget téve nem adhatjuk ki őket. Ezeknek egyszerű oka az, hogy nem szeretnék, ha az ügyfeleik, vásárlóik felismernék azt, hogy milyen folyamatokon mennek keresztül, hiszen ez általában „meglepetésként” hat, és a jó kommunikációnak köszönhetően nagyon sokszor érnek el vele vevői megelégedettség növekedést, ami újra és újra vásárlásra ösztönzi az ügyfeleiket.

Évek óta építünk automata rendszereket

Megbízóink számos különböző iparágból érkeztek, különböző igénnyel és problémával. Legtöbben más-más területet szerettek volna automatizálni, de mégis volt bennük valami közös. 

Mindannyian szerették volna, ha az olyan folyamataik, amikhez nem feltétlenül szükséges emberi beavatkozás, az működjön automatikusan, és az így felszabadult erőforrásokat (emberi munkaerő és pénz) tudják hasznosítani a vállalkozás építésére.

 

Rendezvényszervező rendszer

Megkeresett minket egy olyan szolgáltató, aki a rendezvényszervezés iparágban dolgozik, és sok ügyfele van, kevés az ismétlődő, mert mindig más eseményre invitálja az embereket.

Számára megcsináltuk úgy a CRM és automatizálási rendszert, hogy a munkatársainak ne kelljen belépnie, és kontrollálnia a bonyolultnak tűnő belső felületeket, hanem külső képernyőkkel, több felhasználós belépési lehetőségekkel elérik azt.

Egyedi lekérdezéseket tudó képernyőket készítettünk, tehát pontosan tudnak szűrni egy-egy eseményre, és azokból bármilyen adatot rendkívül gyorsan ki tudnak nyerni, csak azt, amire szükségük van.

Természetesen a különböző tranzakciókról szóló leveleket és SMS-eket is tartalmazza a rendszerük, az automatikus számlázással egyetemben.

Minden eseményről képesek PDF és Excel exportot generálni.

 

QR kódos beléptető rendszer több funkcióval

 

QR kódos beléptetés importált listával

Ha valaki csak annyit szeretne tudni, hogy az adott résztvevő megérkezett-e, akkor neki ez lesz a tökéletes megoldás. A jelentkezők adatait (Név, Email cím) beimportálva a rendszer generál egy QR kódot, ami egy PDF-ként kimegy az ügyfélnek. Ezzel a rendezvényen azonosításra kerül mikor belép, és mehet neki akár egy következő automata folyamat (pl. aznapi kampány e-mailek, vagy nyeremény sorsoláson való részvétel, stb.).

QR kódos beléptetés jegy értékesítéssel

Ebben a megoldásban magát a rendezvény belépő értékesítést is rendszerünk végzi egy értékesítési űrlapon keresztül, amely bármilyen weboldalba beágyazható. A vásárlást követően a belépőjegyként szolgáltató QR kód kiküldése automatikus, és a résztvevő azonnal készen áll a beléptetésre.

QR kódos beléptetés jegy értékesítéssel és helyszíni eladással

A fentieken kívül ez a verzió azt adja pluszban, hogy az applikáció értékesítési nézetében egy listából lehet kiválasztani az értékesítendő termék(ek)et, a vevőt pedig a QR kód leolvasásával azonosítjuk.

A fizetési mód (ami meghatározza azt, hogy milyen bizonylatot állít ki a rendszer) előre megadható, és az appban az értékesítéskor kiválasztható.

Természetesen, össze lehet kötni bankkártyás fizetéssel (ez úgy oldható meg, ha a belépőjegyet is bankkártyával vette meg a látogató, és erre a kártyára terheljük rá a vásárlást) és automatikus számlázással, amivel így egy értékesítés kevesebb, mint 1 perc alatt megtörténik, és 0 perc adminisztrációs feladatot igényel úgy, hogy a vevő azonnal hozzájut a termékhez és a számlához is.

 

Automatikus számlázás

 

Az automatikus számlázás folyamatát nagyon sok helyre építettük már be, és nagyon kedvelt funkció. A lényege természetesen az, hogy kivesszük az emberi erőforrás igényt egy-egy számla elkészítéséből, hogy így a munkatárs olyan feladatot végezhessen, ami hatékonyan elősegítheti a vállalkozás fejlődését.

A folyamat az, hogy amikor egy ügyfél/vásárló megveszi a terméket vagy a szolgáltatást, akkor a választott fizetési módtól függően kerül kiállításra és elküldésre automatikusan egy díjbekérő vagy pedig egy végszámla. Amennyiben az ügyfél pl. használja a szamlazz.hu és a MagnetBank autokassza szolgáltatását, akkor a díjbekérő beérkezését követően automatikusan kiállítja a rendszerünk a végszámlát is, ehhez sincs szükség manuális beavatkozásra.

Ami még hasznos lehet és sokan szeretik, az a fizetési emlékeztető, melyet küldhetünk e-mailben vagy sms-ben is, kívánság szerint. Ennek azért nagyobb a hatékonysága, mint a fizetési felszólításnak, mert így még van esély arra, hogy határidőben megtörténik a számla kiegyenlítése.

Vevőelégedettség mérés

 

Rendkívül hatékony eszköz minden vállalkozás és webáruház számára a vevőelégedettség mérése, a jó vélemények felhasználása, és a rossz vélemények okának azonnali kezelése. Ez képes egy webáruház forgalmát akár duplázni is (megtörtént eset).

A vevőknek automatikusan kimegy a vásárlás után néhány nappal egy e-mail, ahol megkérjük őket, hogy válasszák ki egy tízes skálán, hogy mennyire szívesen ajánlanák a céget ismerőseiknek, barátaiknak.

Attól függően, hogy milyen pontszámot adtak, különböző folyamatok indulnak el automatikusan, mellyel rendkívül meg lehet emelni a cégbe vetett bizalmat, és ezáltal az áruház forgalmát.

Alkatrészekkel foglalkozó webáruház

Egy alkatrészeket értékesítő webáruháznak készítettünk el egy olyan rendszert, ami abban segít számukra, hogy ha egy vásárlójuk nem talál megfelelő terméket náluk, akkor ajánlatot tud kérni, méghozzá személyre szabottan.

Ez az ajánlat beérkezik a rendszerbe, továbbítódik egy kollégához, akinek a feladata az lesz, hogy keres 3 olyan terméket, ami kielégíti az ajánlatkérő igényeit, és ezek adatai kimennek az ügyfélnek személyre szabott ajánlatként.

Az ügyfél a levélből kattintva meg tudja vásárolni ezeket a termékeket, és ekkor a webáruház megrendeli számára a kért alkatrészeket.

Ez a webáruház kért még olyan automatizmust is, amely a következő funkciót biztosítja: amikor beérkezik egy megrendelés, akkor a rendszer legenerál egy szállítólevelet. Egy  raktárban dolgozó kolléga a rendszerből ki tudja nyomtatni az új szállítóleveleket, ezek alapján, összeállítja a csomagokat és kiküldi.

Nincs félrecsúszott kommunikáció a megrendelésekkel kapcsolatban, így az mindig gyorsan, pontosan és kiszámíthatóan kerül összeállításra és kiszállításra.

Ez nagy mértékben emeli a webáruház iránti bizalmat, az újravásárlást és a továbbajánlás lehetőségeit.

Szolgáltatásra szerződés, fizetés, automatikusan

 

Egy szolgáltatást áruló webáruház részére lett kidolgozva egy olyan komplex rendszer, amellyel az ügyfél akár pár perc alatt bárhonnan képes szerződést kötni a vállalkozással.

A folyamat az, hogy amikor az érdeklődő megérkezik a weboldalra, ott kiválasztja, hogy melyik szolgáltatást szeretné megvásárolni.

Amennyiben van kuponkódja, akkor beírja, és a kedvezmény jóvá íródik számára.

Ekkor tovább lép a megrendelő űrlapon, mely elkéri a szerződéses adatait.

Bekéri a szükséges igazolványok képeit is, melyek elengedhetetlenek az azonosításhoz.

Majd végül az adatok megadása és az adatvédelmi részek elfogadása után fizet, és elindul az automatikus számlázás.

Ekkor egy értesítés jelenik meg egy kollégánál, hogy lett egy új szerződő ügyfél, ellenőrizni kell az adatait.

A kolléga rákattint a kapott linkre, ahol ellenőrzi, hogy az ügyfél által beírt adatok megegyeznek-e az igazolványon látottakkal, és egy kattintással el tudja fogadni őket. Ekkor automatikusan legenerálódik a szerződés az ügyfél adataival, melyet kiküld a rendszer e-mailben.

Ennek a rendszernek az ereje abban rejlik, hogy teljes mértékben tudja használni a távollevők közötti szerződés kötés funkcióit, és így bárhonnan, bármikor tudunk szerződést kötni az ügyfelekkel.

Értékesítők munkáját segítő rendszer

A feladat az volt, hogy segítsük a vállalkozást egy olyan rendszerrel, ami segíti az értékesítők munkáját telefonálás közben és az utógondozásban.

Ezt úgy oldottuk meg, hogy csináltunk egy olyan képernyőt az értékesítőnek, melyen kizárólag olyan fontos információk jelentek meg az ügyfélről, amik szükségesek voltak az értékesítési beszélgetés közben. A képernyőn szerepeltek az ügyfelek által gyakran feltett kérdések is a helyes válasszal, melyekre rákattintva azonnal el tudta olvasni, ha szükséges volt.

Beszélgetés végén a munkatárs mindig írt egy jegyzetet az adott telefonálásról, és a kimenetelétől függően különböző státuszokat állított be, amihez különböző folyamatok indultak el, és bekerült a belső CRM rendszerbe is, a beállított időponthoz tartozó feladattal együtt.

Ezt az értékesítők nagyon szeretik és szívesen használják, azt mondják egyöntetűen, hogy számukra sokkal könnyebb így dolgozni.

Előfizetéses rendszer

Az előfizetéses rendszerek manapság egyre népszerűbbek, és ez nem véletlen.

Szinte bármilyen termékre vagy szolgáltatásra fel lehet építeni az előfizetéses, azaz megújuló fizetéssel működő rendszert.

A lényege az, hogy az ügyfél egy adott termékért vagy szolgáltatásért minden hónapban egy megadott napon automatikusan kifizet bankkártyával egy összeget, amiért az előfizetéses rendszer tagja marad és megkapja azt, amiért fizetett, a befizetésről pedig értesítést és számlát kap. Mindezt teljesen automatikusan, emberi beavatkozás nélkül.

 

Előlegszámla – végszámla

 

Ezt kevés számlázó program tudja jól kezelni, automatizálni pedig nagyon nehéz, de már több ügyfelünknek elkészítettük.

Fontos az, hogy ha egy ügyfél a szolgáltatás/termék egy részét fizeti ki csak előre, a többit pedig később, akkor az előleg fizetésekor előleg számlát kell kibocsájtani.

Mindaddig előlegszámlát kell kiállítani, amíg meg nem érkezik a teljes vételi összeg, ami után kell a végszámlát kiállítani.

A végszámla kiállítása formailag pedig úgy néz ki, hogy rajta van az összes megvásárolt tétel, minusz egyenként a már befizetett előlegek és a maradék összeg pedig a számla végösszege.

 

Értékesítési tölcsér

 

Az értékesítési tölcsér szintén népszerű, melynek oka az, hogy szinte elengedhetetlen egy jól felépített értékesítési és marketing gépezetben.

Rengeteg weboldal foglalkozik azzal, hogy mit tegyünk a tölcsérbe, hogy és hogyan készítsük el hozzá a tartalmat, azonban mi ennél tovább mentünk.

El is készítjük a működőképes értékesítési tölcsért úgy, hogy az folyamatosan termelje a bevételt a vállalkozásnak, akár teljesen emberi beavatkozás nélkül

Határidős érkezési oldal

Sokszor előfordult már, hogy különböző ügyfelek az épp adott kampányhoz kapcsolódó terméket egy bizonyos határidőig kínálják csak azon az áron, vagy feltételekkel.

Ezt úgy oldjuk meg, hogy az adott ajánlat csak addig a bizonyos időpontig elérhető, utána pedig különböző más lehetőségek jönnek fel automatikusan, vagy akár csak annyi, hogy „Sajnáljuk, erről most lemaradtál…!”.

Ez hatékony lehet nagyon, ha tudjuk, hogy egy ügyfél érdeklődik egy termék iránt, mégsem vette meg. A határidős landing oldallal a veszteségtől való félelmet erősítjük, ezáltal vesszük rá arra, hogy megvásárolja a neki amúgy is tetsző terméket.

Automatizált, személyre szabott hírlevél

Egy webáruháznak szinte elengedhetetlen az, hogy az érdeklődőket olyan információval lássa el, ami nekik releváns, és őket érdekli. Nem engedheti meg magának azt, hogy azért veszítsen el érdeklődőket, mert minden terméket egyformán promóz, azokat is, amik a vásárlót hidegen hagyják.

Ezért készítettük el egyik ügyfelünknek azt a rendszert, ami képes arra, hogy figyelje az érdeklődőit, és azokat a termékeket / szolgáltatásokat kommunikálja számukra, ami őket érdekli.

Ennek a rendszernek a felépítése mindig nagyon kemény munkával jár, de elképesztően meg lehet emelni a hatékonyságot és a bevételt, profitot. Minden kétséget kizáróan megéri a befektetett időt és munkát.

Egy példa erre: Az alapján, hogy melyik oldalon keresztül került a rendszerbe az ügyfél / mire kattintott át / a kérdőívben mit adott meg, a megfelelő termék vagy termékcsoport jelölőnégyzetet bejelölődik, és ez alapján indítjuk el a külön automata hírlevél sorozatot. A megnyitási arány extrém magas, 65-80% körüli.

Tréningek automatikus létszámkorlátos megrendelési lehetősége

 

Egyik oktatással foglalkozó partnerünknek olyan rendszert készítettünk el, melyben egyszerűen fel tudja venni egy adott tréningjéhez a következő dátumot és a tréningen elérhető helyek maximális számát.

Ezután a weboldalon az ügyfeleik ki tudják választani, hogy adott tréningnél melyik időpontra jelentkeznek, és egyből látni fogják, hogy hány szabad hely van, vagy esetleg betelt-e már az adott időpont. Amennyiben van szabad hely, akkor maximum abban a mennyiségben tudják rá megvásárolni a belépőt, és természetesen az adott vásárlással kevesebb jegy fog rendelkezésre állni a következő érdeklődőnek.

A résztvevőknek természetesen különböző automatizmusok indíthatók el.

HR toborzó rendszer

Egy komplex rendszert dolgoztunk ki annak érdekében, hogy egy cég HR-es munkatársa a különböző beérkező jelentkezőket hogyan tudja végigvinni a munkatárs kiválasztási folyamaton.

Onnantól, hogy jelentkezett, és az önéletrajza mellett kitöltött egy főbb kérdéseket tartalmazó kérdőívet is, egészen addig amíg fel lett véve vagy el lett utasítva.

Ez egy sok tényezős rendszer, melyet ha használ az adott cég, akkor nagyságrendekkel egyszerűbbé válik a különböző munkakörre jelentkezőkkel való kapcsolattartás, kommunikáció és adminisztrálás.

Naponta órákat lehet akár spórolni vele, mely egy HR manager fizetését figyelembe véve havonta akár több száz ezer Ft-os megtakarítást is jelenthet a cég számára.

Árajánlatkészítő rendszer az azonnali ajánlat adáshoz

 

Egyik partnerünknek készítettünk el egy olyan ajánlatkérő űrlapot, melyet kitöltve az ügyfél azonnal meg tudja kapni a kért termékről/szolgáltatásról a komplex árajánlatot.

Tudni kell azt, hogy jelenleg teljesen természetes az, hogy ha valaki keres az interneten egy terméket vagy szolgáltatást, akkor tudni akarja, hogy mennyibe kerül, és ha úgy dönt, hogy számára ez az összeg megfelelő, akkor azonnal meg akarja rendelni azt.

Ezt nem kell nagyon bizonygatni, hiszen mindannyian így viselkedünk magunk is magánszemélyként, amikor szeretnénk valamit vásárolni.

Azonban az is igaz, hogy amennyiben az adott weboldalon azt látjuk az árak menüpontban, hogy „Kérjen ajánlatot, és majd jelentkezünk”, akkor legtöbbünk automatikusan bezárja a honlapot, és kattint tovább, akár még azt is kockáztatva, hogy máshol drágábban vesszük meg, de ott legalább látjuk rögtön, hogy mennyiért.

Ezeket a látogatókat és vásárlókat tudjuk megmenteni azzal a zseniális rendszerrel, amit ki tudunk dolgozni, és amivel le tudjuk csökkenteni az ajánlat készítések idejét akár órákkal, minden egyes nap. Ha a felszabadult időt inkább arra szánjuk, hogy beszélünk az ügyfeleinkkel, akkor az nagyobb vásárlói élményt generál, és visszatérő és/vagy továbbajánló vevőket.

Mester megrendelési űrlap rendszer

Egy olyan komplex megrendelő űrlapot is el tudunk készíteni ügyfeleinknek, ahol minden egyes termékhez ugyanaz a megrendelési űrlap van beillesztve.

A rendszer attól függően fogja felajánlani az adott terméket és a hozzá tartozó upsell lehetőségeket, hogy mit érzékel: melyik termék oldalán van elhelyezve.

Könyv (vagy bármely fizikai vagy elektronikus termék) értékesítési rendszere

A weboldalra érkezik a látogató, aki végigolvassa az értékesítési oldalt. Úgy dönt, hogy megvásárolja az adott könyvet, amihez kitölti az űrlapot, és rákattint a fizetés gombra.

Ekkor megjelenik neki akár a továbbértékesítés (upsell) lehetőség, és azt is meg tudja vásárolni.

A végén kifizeti a terméket, melynek pillanatában automatikusan megkapja a számlát. A könyv elindul felé akár szintén automatikusan, ha igénybe veszünk egy logisztikai szolgáltatót.

Ez azt jelenti, hogy az írónak lehet ténylegesen passzív jövedelme onnantól, hogy megírta az adott könyvet, hiszen nem szükséges foglalkoznia az eladással, annak logisztikájával és adminisztrációjával.

Innentől tudunk abban gondolkodni, hogy a pénzből pénzt generálunk. Hiszen az adott terméken ha van pl. 1500 Ft hasznunk, és 500 Ft-ba kerül egy vásárló megtalálása, akkor már csak annyi a dolgunk, hogy minél több pénzt tegyünk abba a rendszerbe (pl. Facebook, Instagram vagy Google hirdetések), ami hozza a vásárlókat, hiszen minden elköltött 500 Ft-ból 1500 Ft-ot keresünk.

Automatikusan, emberi beavatkozás nélkül.

Ajánlói rendszer

A kérés az volt, hogy a termék/szolgáltatás megvásárlásakor az adott ügyfél kapjon egy lehetőséget arra, hogy tovább ajánlja a terméket/szolgáltatást. Ezt úgy oldottuk meg, hogy ki tud magának választani egy ajánlói kódot/nevet, amit el tud küldeni az ismerőseinek, barátainak. Ehhez az ajánlói kódhoz tartozik egy kedvezmény összeg, amit az ő linkjén keresztül érkezett vásárlók kapnak, míg ő minden vásárlás után pedig jutalékban részesül.

Az ajánlói kód úgy néz ki pl., hogy www.weboldal.hu/ajanloikod

Így egy megbízható forrásként fog tekinteni az a leendő vásárló a linkre, és nagyobb hatásfokkal nyitja meg, mintha különböző véletlenszerű kódok lennének a weboldal neve mögött felsorakozva.

Ezzel a rendszerrel elérhetjük azt, hogy szerzünk magunknak néhány olyan partnert, akiken keresztül vásárlók tömege is érkezhet hozzánk, mindezt egyetlen forint hirdetési és ráfordítási költség nélkül, hiszen jutalékot kizárólag a már befolyt összegből kell fizetnünk, ami így nagyon könnyen kivitelezhető.

Ezt a rendszert is bármelyik másik rendszerhez hozzá lehet, és hozzá is érdemes kapcsolni.

Melyikre van szükséged közülük?

Természetesen a fenti rendszereket lehet kombinálni egymással, és folyamatosan építünk fel újabb és újabb rendszereket a megrendelőink igénye alapján. Azt gondoljuk, hogy ha még nem döntötted el, hogy automatizálni érdemes-e egyáltalán, akkor gondolj bele egy kicsit abba, hogy ha ezek a rendszerek működnének a saját webáruházadban, vállalkozásodban, akkor vajon mekkora forgalom növekedést okoznának.

Sosem az a kérdés, hogy mennyi a bevétel jelenleg, hanem az, hogy mi az az összeg, amit nem keresel meg amiatt, mert nem használod ezeket az automatizmusokat, rendszereket. Ezek az összegek az igazán sokkoló számok.

Azt kívánjuk számodra, hogy ne habozz, rendeld meg a konzultációnkat, hogy személyre szabottan át tudjuk beszélni veled, hogy mire van szükséged, és egy kész megvalósítási tervvel álljunk fel az asztaltól.

    Az automatizálás ma már nem luxus, hanem egyre inkább követelmény

    A mai felgyorsult világban már nagyságrendekkel több impulzus éri az embereket, mint akár csak egy évtizeddel ezelőtt. Nem engedhetjük meg magunknak azt, hogy lemaradunk és nem vesszük fel ezt ritmust. Amit lehet automatizálni kell, hogy a munkatársaink értékes kapacitását olyan dolgokra tudjuk fordítani, amit egy gép nem tud elvégezni.

    A felmérések azt mutatják, hogy az automatizálás növeli a profitot

    Több felmérést is végeztünk illetve tanulmányoztunk, és ezekből egyértelműen kiderül, hogy ha egy vállalkozás bevezeti az automatizálást, akkor nagyobb hatékonyságot és jobb kontrollt tud elérni. A kontroll pedig egyenlő a bevétel növekedéssel. 

    %

    Átlagos profit növekedés évente

    Átlagos megtakarított óraszám emberenként havonta

    Konzultáció

    Ne gondolkodj tovább! Válaszd ki, hogy melyik konzultációt szeretnéd, és beszéljük át, hogy milyen rendszert építünk fel számodra.

    A konzultáción ketten is részt veszünk, hogy a technikai kivitelezés és a stratégiai tervezés is elegendő hangsúlyt kapjon. 

    Jelenleg még kedvezményes áron elérhető a konzultációnk, mely ajánlat visszavonásig érvényes. 

    A konzultáció és az együttműködés eldöntésének jogát fenntartjuk, megválogatjuk ügyfeleinket, hogy csak az igazán fejlődni akarókkal tudjunk együtt dolgozni. Emiatt a konzultációra való jelentkezés után felvesszük Veled a kapcsolatot, és megbeszéljük a részleteket. Amennyiben úgy találjuk, hogy tudunk együttműködni, elküldjük a díjbekérőt, és annak beérkezése után időpontot egyeztetünk, és megtörténik a konzultáció.